به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی شورای معاونین دادگستری استان با قضات دادسرای مرکز استان اظهار کرد: تقریباً همه کارهای مربوط به زندانیان مشمول عفو اخیر مقام رهبری انجام گرفته است. وی وظیفه شناسی و انجام وظایف ذاتی و عمل به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی شورای معاونین دادگستری استان با قضات دادسرای مرکز استان اظهار کرد: تقریباً همه کارهای مربوط به زندانیان مشمول عفو اخیر مقام رهبری انجام گرفته است.

وی وظیفه شناسی و انجام وظایف ذاتی و عمل به آن مطابق با قانون را مهمترین رکن در خدمت‌گذاری به مردم عنوان کرد و گفت: همه افراد زندانی که مطابق با بخشنامه عفو اخیر مقام معظم رهبری مشمول عفو شده بودند از زندان‌های استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، از زحمات و تلاش‌های قضات و کارمندان دستگاه قضائی استان در احقاق حق و ایجاد عدالت و امنیت قدردانی کرد و افزود: وضعیت عملکرد دادگستری استان از حیث شاخص‌های ارزیابی مطلوب است.

حجت‌الاسلام کثیرلو همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و میلاد چهارمین امام شیعیان جهان حضرت امام سجاد (ع) بیان کرد: ایثار، شجاعت و از خود گذشتگی ائمه اطهار (ع) بزرگترین اسوه و الگو زندگی برای انسان‌ها است که مسلماً اطاعت و پیروی از دستورات و سبک زندگی آنها موجب سعادتمندی دنیوی و اخروی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید عبدالله طباطبایی، دادستان مرکز استان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و عملکرد دادسرای مرکز استان ارائه کرد و گفت: دادسرا به عنوان خط مقدم در برخورد با جرایم و تخلفات با تمام توان و تلاش برای تحقق عدالت و امنیت در بین شهروندان تلاش می‌کند و با هرگونه مواردی که موجب خدشه به امنیت و آسایش مردم می‌شود مطابق با قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر