یعثوب نژاد محمد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تا آخر مردادماه تمامی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادها در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود تا در سایه این موضوع مدیریت مصرف برق و کاهش التهابات در این زمینه به انجام برسد. وی تصریح کرد: از فردا شاهد […]

یعثوب نژاد محمد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تا آخر مردادماه تمامی دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادها در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود تا در سایه این موضوع مدیریت مصرف برق و کاهش التهابات در این زمینه به انجام برسد.

وی تصریح کرد: از فردا شاهد اعمال این مصوبه هیئت دولت در استان خواهیم بود به گونه‌ای که فردا پنجشنبه تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی تعطیل خواهند بود و خدمات‌رسانی در سایر روزها به انجام می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: برای تغییر ساعات و کاهش وقت ادارات نیز بر اساس واگذاری امور و اختیارات به استانداران، روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد تا اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها به انجام برسد.

نژاد محمد افزود: به احتمال زیاد با توجه به گرمای هوا و ضرورت کاهش مصرف انرژی تغییراتی را در ساعات ادارات شاهد خواهیم بود که روز شنبه در این زمینه اطلاع‌رسانی به انجام می‌رسد.

وی تعطیلی پنجشنبه را مشمول تمامی ادارات، دوایر دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی نظیر شهرداری‌ها اعلام کرد و ادامه داد: بانک‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها برای شهرداری‌ها و بانک‌ها نیز اعم از دولتی و خصوصی اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل هدف اصلی از اجرای این طرح را کاهش مصرف انرژی در ادارات و همچنین پایداری شبکه برق برای ارائه خدمات به مشترکان خانگی و تجاری اعلام کرد و گفت: سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا در سایر روزها نیز با کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی یاریگر مسئولان استانی و کشوری در بهبود شرایط تأمین برق مورد نیاز شهروندان در تابستان باشیم.

انتهای پیام/

منبع