به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از بازار، مراکز فروش مواد غذایی و مراکز اقامتی در اردبیل اظهار کرد: برای مقابله با گران فروشی و تخلفات نظارت بر بازار و مراکز فروش و عرضه مواد غذایی در شهر اردبیل تشدید می‌شود. وی از توزیع ۱۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از بازار، مراکز فروش مواد غذایی و مراکز اقامتی در اردبیل اظهار کرد: برای مقابله با گران فروشی و تخلفات نظارت بر بازار و مراکز فروش و عرضه مواد غذایی در شهر اردبیل تشدید می‌شود.

وی از توزیع ۱۰۰ تن شکر و ۵۴۰ تن برنج برای تنظیم بازار در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: مرغ منجمد هم به مقدار مورد نیاز در شهرستان توزیع شده است.

فرماندار اردبیل همچنین به تکمیل ظرفیت ۸۰ درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی اردبیل اشاره و اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی استقبال خوبی از مراکز اقامتی و هتل‌های شهرستان اردبیل شده و تاکنون ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های این شهرستان تکمیل شده است.

تشدید نظارت بر بازار و عرضه کالاهای اساسی در اردبیل

اعتماد اعجازی از تشدید نظارت‌ها بر مراکز اقامتی و هتل‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: برخی مراکز اقامتی و هتل‌ها نیاز به بازسازی، تجهیزات و امکانات تکمیلی دارند.

فرماندار اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان اردبیل یکی از قطب‌های مهم گردشگری است و پیش بینی می‌شود با توجه به مساعد شدن شرایط جوی در هفته دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در شهرستان اردبیل باشیم که از طرفی بایستی برای موضوع پایتخت گردشگری سال آتی آمادگی‌های لازم حاصل گردد.

انتهای پیام/

منبع