به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حمید بهاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی و جذب حداکثری مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی ۴۳ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حمید بهاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی و جذب حداکثری مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت شریف ایران طی ۴۳ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه خود همواره ابهت، عظمت، عزت و اقتدار میهن عزیزمان ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

وی افزود: انتخابات یک نوع طراوت در نظام سیاسی محسوب می‌شود به همین دلیل مردم برای شکل دهی آینده سیاسی در صحنه انتخابات حضور پیدا می‌کنند در واقع در این شرایط حساس مردم با حضور خود سرنوشت کشور را رقم می‌زنند دولت ۸ ساله روحانی عملکرد خوبی نداشت و بعد از انقلاب ضعیف‌ترین و منفعل‌ترین دولت را در زمان دولت تدبیر و امید تجربه کردیم، دولتی که تورمی و فاصله طبقاتی‌ای را رقم زد که در ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه قانون اساسی دو مرتبه توسط مردم و در فرآیند رأی گیری تأیید شده است، تصریح کرد: هدف دشمن در این مقطع، ناامید کردن مردم از انتخابات است و با شبهه افکنی و گفتن حرف‌هایی مانند مهندسی انتخابات در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خط دشمنان این است که انتخابات در فضای سرد و بی رمق برگزار شود، تصریح کرد: حضور در انتخابات رأی مجدد به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام بهاری با اشاره به ویژگی کاندیدای اصلح، گفت: شخص اصلح دلداده اسلام، انقلاب، ولایتمدار است و گره از مشکلات مردم باز می‌کند، ملت را باور دارد و استکبار ستیز خستگی نشناس است و مدیریت جهادی دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی با بیان اینکه شهدای والا مقامی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند که اقدامی مجاهدانه است خاطر نشان کرد: امروز جهاد دیگری پیش روی ما است و آن حضور گسترده و پرصلابت در انتخابات است.

ترویج ناامیدی در آستانه انتخابات سناریوی تکراری دشمنان انقلاب

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی در برهه حساس کنونی اذعان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات است و لحظه به لحظه کشورمان را رصد می‌کند تا ببیند ملت ایران در این انتخابات چه خواهند کرد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات در جمهوری اسلامی لیلهالقدر بوده و لیله القدر برای انسان سرنوشت ساز است. انتخابات هم سرنوشت یک ملت را برای یک دوره و برهه‌ای تعیین می‌کند حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود که مردم سالاری و دموکراسی به ایده آل خود برسد. فرآیند مردم سالاری یک فرآیند تدریجی است. رأی ندادن و رأی خاموش تغییری ایجاد نمی‌کند.

حجت‌الاسلام بهاری با بیان اینکه دولتی که با رأی بالا انتخاب می‌شود به حکومت امام زمان نزدیک‌تر است، اضافه کرد: به هر میزان که مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر باشد به همان اندازه دل‌های مردم به سمت دولت خواهد بود در واقع مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات قدم بزرگی به سمت ظهور منجی عالم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گرمی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی در کوتاه‌ترین زمان، تمامی گرانی‌ها، تورم و نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی برطرف خواهد شد. که این اتفاق به شرط حضور حداکثری مردم بستگی دارد به این معنی که مشارکت بالا در انتخابات اعتبار و قدرت به دولت می‌دهد. همه اقشار مردمی باید با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امید و اعتبار لازم را به دولت انقلابی و کارآمد باز گردانند. باید تلاش کنیم همه مردم در انتخابات مشارکت کنند، نباید بین مردم تقسیم بندی داشته باشیم، همه مردم در بزنگاه‌ها پای انقلاب و نظام ایستادند و این بار هم در انتخابات شرکت کرده و اقتدار ایران اسلامی را در عرصه بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

منبع