سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با ماندگاری سامانه پرفشار سطح زمین در منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود. وی افزود: در برخی از نواحی استان […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با ماندگاری سامانه پرفشار سطح زمین در منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی افزود: در برخی از نواحی استان از جمله نوار شرقی و دامنه‌های کوهستان سبلان مه رقیق و بارش خفیف باران ریزه و گاهی رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از احتمال وزش بادهای تند در برخی مناطق استان نیز خبر داد و گفت: در طی این مدت در ساعات بعدازظهر و عصر پدیده غالب وزش باد شرقی گاهی با سرعت تند به ویژه در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده همچنان شاهد استقرار هوای خنک در استان خواهیم بود بیان کرد: کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده در مناطق مرکزی و شهرستان خلخال تداوم داشته؛ اما در مناطق گرمسیری استان از روز شنبه هفته آینده دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی به کمینه و بیشینه دمای هوا در استان در ۲۴ ساعته گذشته اشاره کرد و گفت: خنک‌ترین منطقه در استان فرودگاه اردبیل با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و گرم‌ترین منطقه نیز در شهرستان بیله سوار با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

منبع