مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۱ سطح زرد شرایط جوی تا روز پنجشنبه ناپایدار خواهد بود. وی با بیان اینکه طی امروز با گذر سامانه بارشی از منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و مه […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۱ سطح زرد شرایط جوی تا روز پنجشنبه ناپایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی امروز با گذر سامانه بارشی از منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر امروز با آغاز وزش باد جنوبی به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از امشب با تقویت جریانات جنوبی بر سرعت وزش باد افزوده شده و برای فردا در اغلب مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پدیده غالب وزش باد جنوبی با سرعت تند تا شدید خواهد بود.

کوهی ادامه داد: مجدداً از عصر سه شنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور، آسمان استان ابری شده و از سه شنبه شب تا قبل از ظهر چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هرچند از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، اما به لحاظ شرایط فصلی و محلی رشد ابر و بارش رگباری دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز جمعه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش ملایم باد و افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر