سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در استان تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت. وی افزود: با تداوم پایداری شرایط جوی آسمان بیشتر مناطق استان صاف بوده و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جنوبی شدن […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی دمای هوا در استان تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: با تداوم پایداری شرایط جوی آسمان بیشتر مناطق استان صاف بوده و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جنوبی شدن جریانات وزش باد گرمیج هوای نسبتاً گرمی در استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون دمای هوای اردبیل ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز حدود ۸ درجه افزایش را نشان می‌دهد.

محمدی با بیان اینکه با توجه به موج گرمای حاکم و کمبود بارندگی‌ها، صرفه جویی در مصرف آب و برق از سوی مردم این استان ضروری است، گفت: با تداوم زبانه‌های پرفشار سطح زمین طی امروز آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده و ضمن وزش باد خزری هوای خنک همچنان در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به هموطنان توصیه می‌شود از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات گرم روز خودداری کرده و برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی توجه به نکات ایمنی به ویژه تنظیم دمای محیط‌های حساس دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع