به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب مردم با ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: دوره‌های امر به معروف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به همکاری خوب مردم با ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان به طور مداوم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش برای ارتقا جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان هستیم، افزود: اهداف و رویکرد ستاد دفاع از حق و حقوق مردم در حوزه‌های مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم تا مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف تحقق یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل بیان کرد: در این راستا دبیران ستاد در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان حضور دارند تا مطالبات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام میر عباس زاده با بیان اینکه در راستای حجاب برنامه‌های مختلفی توسط ستاد انجام شده که با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است، گفت: باید مکان و ساختمان مناسب برای فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان اختصاص یابد.

وی از کسب رتبه سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود نبود مکان مناسب و کمبود نیرو از اهداف و رویکرد ستاد به هیچ وجه باز نمی‌مانیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر