مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان نسبتاً ناپایدار بوده به طوری که برای شمال استان در بیشتر ساعات بارش باران و برای مرکز و جنوب استان بارش‌ها به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود. وی افزود: با توجه […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان نسبتاً ناپایدار بوده به طوری که برای شمال استان در بیشتر ساعات بارش باران و برای مرکز و جنوب استان بارش‌ها به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین، شارش رطوبت خزری، افزایش ابر، رخداد مه و کاهش دید افقی برای روز دوشنبه انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه توجه به هشدار سطح زرد شماره ۷۷ اداره کل هواشناسی استان اردبیل توصیه می‌شود، گفت: این سامانه فردا از استان خارج می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل تقویت زبانه‌های پرفشار در روز سه شنبه برای بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی، نوار شرقی و مناطق منتهی به استان گیلان بارش پراکنده برف و باران و وزش باد تند تا نسبتاً شدید احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: از روز چهارشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و جو استان تا انتهای هفته صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر