به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام الله صفری عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه‌های مقدس اردبیلی، فرزندان امام (ره) و مجموعه ورزشی شهید رجایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اختصاص یافته است. وی خاطرنشان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام الله صفری عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه‌های مقدس اردبیلی، فرزندان امام (ره) و مجموعه ورزشی شهید رجایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو است به طوری که پایین بودن سرانه فضای دانش آموزی از میانگین کشوری دغدغه بزرگی برای ما در آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل فرسودگی ساختمان‌های آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: ما نیازمند تعمیر و تجهیز این فضاهای اداری در سطح استان هستیم که با توجه ویژه استاندار و در قالب مصوبات شورای آموزش و پرورش گام‌های مهمی در راستای رفع این مشکلات و کمبودهای برداشته‌ایم.

در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز با تاکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه و اعتلای کشور اظهار کرد: حمایت از آموزش و پرورش وظیفه همه دستگاه‌های مسئول است.

داود شایقی افزود: با توجه به مصوبه بازدید استاندار اردبیل دستور تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریالی برای توسعه اردوگاه‌های مقدس اردبیلی و فرزندان امام (ره) و مجموعه ورزشی شهید رجایی اردبیل صادر شده است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همکاری‌های لازم را به منظور اختصاص اعتبار مناسب برای تعمیر و تجهیز فضاهای اداری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر