به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در دیدار با وزیر اطلاعات در اردبیل اظهار کرد: کشور ما امروز در حساس‌ترین شرایط تجربه بی‌نظیر و بی‌بدیلی را در موفقیت‌های متفاوت با حضور گسترده جوانان و نیروهای کارآمد تجربه می‌کند و قطعاً در گذر از مشکلات و نارسایی‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی شامگاه پنجشنبه در دیدار با وزیر اطلاعات در اردبیل اظهار کرد: کشور ما امروز در حساس‌ترین شرایط تجربه بی‌نظیر و بی‌بدیلی را در موفقیت‌های متفاوت با حضور گسترده جوانان و نیروهای کارآمد تجربه می‌کند و قطعاً در گذر از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی نیز قادر به حل مسائل و گرفتاری‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی، همچنان ملت ایران به ویژه مردم استان اردبیل در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی حاضر هستند و ما کمترین ناامنی را در استان اردبیل شاهد هستیم.

استاندار اردبیل ضریب بالای امنیت استان اردبیل را به رغم مرزی بودن یادآور شد و گفت: در این استان در دولت سیزدهم اقدامات مؤثری در حمایت از واحدهای تولیدی انجام شده و زمینه اشتغال و تک رقمی شدن بیکاری را به عینه شاهد هستیم.

عاملی جایگاه استان اردبیل را در تولید متنوع محصولات صنعتی و فرآورده‌های کشاورزی یادآور شد و افزود: این استان در تولید محصولات مختلف نظیر آب معدنی، ام. دی. اف، شیرآلات بهداشتی و سایر محصولات با ارزش صنعتی جایگاه ممتاز و برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا همه این توفیقات را بیهوده جلوه دهد در حالی که جوانان این استان با پشتکار تمام در عرصه تولید و تحقق شعار سال سعی جدی را انجام می‌دهند.

عاملی اضافه کرد: ما باید در نظام اقتصادی بسیاری از موانع و مشکلات را رفع کرده و زمینه تولید ثروت و افزایش سرانه درآمدی مردم این استان را فراهم کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در همه بخش‌ها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی بر این است تا راهکار تحول نظام اقتصادی و تولید مورد توجه قرار گرفته و استان اردبیل بتواند در هر سه بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی نظام تحول‌یافته‌ای را شاهد بوده و فرصت اشتغال و افزایش تولید ثروت را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وزیر اطلاعات در بدو ورود به استان اردبیل با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کرده و در کنار حضور در جلسه شورای تأمین، دیدار با امام جمعه اردبیل و معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان اردبیل را نیز انجام داد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر