کلام‌الله صفری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به واحدهای آموزشی انجام شده بود که ما سعی داریم با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌ها تا حد زیادی این مشکل را در هفته آینده برطرف کنیم. وی به فعالیت ۷۱۰ اکیپ اداره کل در […]

کلام‌الله صفری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به واحدهای آموزشی انجام شده بود که ما سعی داریم با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌ها تا حد زیادی این مشکل را در هفته آینده برطرف کنیم.

وی به فعالیت ۷۱۰ اکیپ اداره کل در بررسی مسیرهای واقع در مدارس و ارائه سرویس حمل و نقل برای تردد راحت دانش‌آموزان در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضوری شدن کلیه واحدهای آموزشی در سطح استان از ۱۴ فروردین، مشکلاتی را در حمل و نقل دانش‌آموزان شاهد هستیم که سعی بر این است تا در هفته آینده مشکل سرویس مدارس برطرف شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل عمده گلایه‌ها را از فعال نبودن سرویس مدارس و نرخ بالای خودروهای فعال در این بخش اعلام کرد و افزود: قرار است با هماهنگی شهرداری‌ها مشکل سرویس مدارس در هفته آینده برطرف شود تا با تصویب نرخ سرویس مدارس خانواده‌ها بتوانند در مدت باقیمانده از سال تحصیلی از مزایای آن استفاده کنند.

صفری تصریح کرد: در جلسه شورای ترافیک مباحث مختلفی در مورد ساماندهی سرویس مدارس مطرح شد که قرار شد بعد از تصویب نرخ مصوب سال جدید در شورای شهر، فعالیت سرویس مدارس را از هفته آینده شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۳۸۰ دستگاه در سال‌های گذشته در قالب سرویس مدارس ارائه خدمات می‌کردند که مقرر شد تعداد این تاکسی‌ها تا ۵۰۰ دستگاه نیز افزایش پیدا کند.

صفری اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با همکاری پلیس راهور مشکل ترافیک سنگین در برخی مسیرها و معابر را به ویژه در ساعات خروج دانش‌آموزان از واحدهای آموزشی برطرف کنیم تا بخش عظیمی از دغدغه‌های خانواده‌ها نیز رفع شود.

شهردار اردبیل از اولیای دانش‌آموزان خواست تا با اعتماد به سرویس مدارس نسبت به تردد فرزندانشان در بستر فراهم شده همکاری لازم را داشته باشند تا ما به دلیل حمل و نقل شخصی دانش‌آموزی دچار مشکلاتی در جلوی واحدهای آموزشی نباشیم.

انتهای پیام/

منبع