به گزارش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ سه آن) از تاسیس شرکت مشترک فعال در زمینه تولید محصولات پتروشیمی خبر داد. بر اساس این گزارش، شرکت «انرژی نوین آ سه آن» قرار است با هدف تولید مشترک محصولات پتروشیمی با مشارکت تمامی اعضای این […]

به گزارش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ سه آن) از تاسیس شرکت مشترک فعال در زمینه تولید محصولات پتروشیمی خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت «انرژی نوین آ سه آن» قرار است با هدف تولید مشترک محصولات پتروشیمی با مشارکت تمامی اعضای این اتحادیه فعالیت نماید. کاهش هزینه تولید، تولید حداقل کربن و تلاش برای دستیابی به انرژی های تجدید پذیر از جمله اهداف این شرکت مشترک جدید عنوان شده اند.

گفته می شود شرکت انرژی نوین آ سه آن قرار است تمامی مراحل تولید و صادرات محصولات پتروشیمی تولیدی خود را انجام داده و در این زمینه، شرکت بزرگ پتروشیمی «گروه کِم وان سنگاپور» قرار است به عنوان مجری و طراح عملیات مختلف تولید و صادرات پیمانکار پروژه مذکور در نظر گرفته شود.

هنور جزئیات بیشتری در خصوص زمینه های دقیق فعالیت و محصولات احتمالی تولیدی شرکت انرژی نویت آ سه آن منتشر نشده است؛ با اینحال، «ویلیام بایون» مدیرعامل این شرکت معتقد است که مجموعه صنعتی مذکور قرار است با مشارکت بخش خصوصی و دولتی تمامی کشورهای عضو آ سه آن به فعالیت تجاری خود ادامه دهد.

وی همچنین معتقد است با توجه به سرمایه گذاری عظیم کشورهای عضو در تاسیس این شرکت، می توان در آینده نزدیک شاهد ورود سنگین آن به بازارهای جهانی بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار