به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در دیدار با قهرمانان ورزش استان اردبیل اظهار کرد: بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز آسیایی چین در سال آینده محک خوبی برای ورزشکاران استان اردبیل است تا بتوانند با حضور در این میدان حساس و خطیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا برده و برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در دیدار با قهرمانان ورزش استان اردبیل اظهار کرد: بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز آسیایی چین در سال آینده محک خوبی برای ورزشکاران استان اردبیل است تا بتوانند با حضور در این میدان حساس و خطیر پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا برده و برای استان اردبیل افتخار دیگری کسب کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان با تدوین آئین‌نامه‌ای مدون میزان حمایت و پرداخت پاداش برای قهرمانان را مشخص کرده و انگیزه مضاعف به قهرمانی ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف ببخشد.

استاندار اردبیل گفت: ما قطعاً از تیم‌های ورزشی و ورزشکاران حاضر استان در رقابت‌های آسیایی چین در سال آینده حمایت خواهیم کرد و سعی ما بر این خواهد بود تا ورزش استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی درخشش بی‌نظیری را داشته باشد.

عاملی از قهرمانان ورزشی به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور و استان اردبیل یاد کرد و افزود: ما به نیروی انسانی سالم، پرتحرک و دارای انرژی مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر و جهاد مؤثر در سازندگی کشور و استان نیاز داریم که ورزشکاران می‌توانند بخشی از خواسته‌ها و مطالبات ما را تحققی عینی ببخشند.

وی ورزش را عامل سلامت جامعه و نشاط و سرزندگی نیروی انسانی برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با ورزش به عنوان یک سرمایه‌گذاری بین نسلی و کم هزینه به سلامت و عافیت نسل آینده کمک کرده و به نوعی بستر تحول را فراهم کنیم.

عاملی در بخش دیگری از سخنان اضافه کرد: ما در استان اردبیل تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مدیریت ساخت خانه‌های تخصصی ورزشی برای رشته‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و با همکاری بخش خصوصی و حمایت دولت این خانه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف راه‌اندازی شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی خانه‌های تخصصی در حقیقت حمایت از سرمایه‌های انسانی نیز در فضای ورزشی و ارتقا سلامت به وجود آمده و شرایط مطلوب‌تری را در ورزش قهرمانی و همگانی استان به نظاره بنشینیم.

انتهای پیام/

منبع