به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر دوشنبه در دیدار با مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تأمین محصولات استراتژیک و کالاهای اساسی برای رفع نیازمندی‌های جامعه باید بیش از پیش مورد توجه و اولویت جهاد کشاورزی قرار بگیرد. وی اهمیت و نیازمندی روز افزون جامعه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر دوشنبه در دیدار با مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تأمین محصولات استراتژیک و کالاهای اساسی برای رفع نیازمندی‌های جامعه باید بیش از پیش مورد توجه و اولویت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

وی اهمیت و نیازمندی روز افزون جامعه به محصولات حیاتی و استراتژیک را یادآور شد و گفت: باید جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین دستگاه متولی با استفاده از کارشناسان خود به گونه‌ای تخصصی و فنی برنامه‌ریزی کند تا کاشت و تولید این محصولات از سوی زارعین مورد توجه باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تشریح اولویت‌های دستگاه قضائی ادامه داد: یکی از مهمترین محورهای عمل دستگاه قضائی سند تحول قضائی است که در آن سند دار کردن زمین به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد تأکید است.

حجت‌الاسلام کثیرلو خاطرنشان کرد: هرچند در این خصوص اقدامات شاخصی در استان، در خصوص صدور اسناد تک برگی برای اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است لذا در بحث صدور سند تک برگی برای زمین‌های کشاورزی نیازمند اقدامات مهم‌تر و تلاش بیشتر است.

وی بر لزوم پیوست قانونی در تمامی اقدامات و عملکردها، نظارت بر زیر مجموعه‌ها و رصد عملکرد آنان برای خدمت رسانی مطلوب به مردم، استفاده از ظرفیت‌های فن آوری‌ها در تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم و همکاری و هماهنگی با مجموعه قضائی استان و نیز سایر دستگاه‌ها به منظور پیشبرد امور تأکید کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر