علی رستمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی قالیبافان در اردبیل از سال ۹۳، قطع شده است گفت: بیمه قالیبافی برای فعالان این صنعت بسیار مهم است و انتظار داریم مسئولان نسبت به حل این موضوع اقدام کنند. رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاون های فرش دستباف اردبیل به […]

علی رستمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی قالیبافان در اردبیل از سال ۹۳، قطع شده است گفت: بیمه قالیبافی برای فعالان این صنعت بسیار مهم است و انتظار داریم مسئولان نسبت به حل این موضوع اقدام کنند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاون های فرش دستباف اردبیل به تحریم های صورت گرفته علیه ایران اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث رکود پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان فعالان صنعت فرش دستباف شده است.

وی با بیان اینکه تولیدات فرش دستباف، تنها در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان داخلی به فروش می رسد گفت: انتظار می رود مسئولان کشور، رایزنی هایی برای صادرات فرش ایرانی حداقل به کشورهای همسایه داشته باشند.

رستمی گرانی و کمبود مواد اولیه را از دیگر مشکلات صنعت فرش عنوان کرد و افزود: افزایش هزینه های جاری، دستمزد و…، باعث افزایش قیمت فرش شده و همین مسئله پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان داخلی را نیز با مشکل مواجه کرده است.

وی کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرش های اردبیل را نامطلوب عنوان کرد و افزود: این مسیله باعث شده تا اردبیل از رقابت با تولیدکنندگان فرش دستباف استانهای همجوار نیز عقب بیفتد.

انتهای پیام/

منبع