به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بیانیه سپاه عاشورا به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ والصِدیقین شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بیانیه سپاه عاشورا به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ والصِدیقین

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) به قافله‌ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا پیوست تا ثابت کند که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.

شهادت مظلومانه بسیجی دلاور حسین اوجاقی توسط داعش های وطنی موجبات تأثر، تأسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام‌جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.

قطعاً حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی وفادارن انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت بساط حرکات کور و داعشی را بفضل الهی جمع خواهند کرد.

سپاه عاشورا شهادت بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی خود را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهید عزیز و مردم ولایتمدار و غیور تبریز تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت عاشوراییان تقاص خون این شهید را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

انتهای پیام/

منبع