به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کرار جاسم که سابقه بازی در لیگ ایران برای تیم‌هایی چون استقلال، تراکتور، صنعت نفت و… را دارد همانند سال‌های گذشته ادعا کرد که بازهم از لیگ ایران پیشنهاداتی دارد که بعد از بررسی، تیم فصل بعد خود را انتخاب می‌کند. وی گفت: من ۱۳ سال در فوتبال ایران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کرار جاسم که سابقه بازی در لیگ ایران برای تیم‌هایی چون استقلال، تراکتور، صنعت نفت و… را دارد همانند سال‌های گذشته ادعا کرد که بازهم از لیگ ایران پیشنهاداتی دارد که بعد از بررسی، تیم فصل بعد خود را انتخاب می‌کند.

وی گفت: من ۱۳ سال در فوتبال ایران بازی کردم به خاطر قدرت فنی لیگ ایران، حضور تماشاگران و سطح بالای اکثر باشگاه‌ها. به نظرم ایران و عربستان بهترین لیگ‌های منطقه را دارند. تجربه کوتاهی در تیم الوکره قطر هم داشتم و آن را موفق می دانم.

این ملی پوش سابق عراق ادامه داد: پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های ایرانی دارم! بعد از بررسی، بهترین انتخاب را خواهم داشت.

کرار همچنین مدعی شد در زمان هدایت کارلوس کی روش در تیم ملی ایران، مورد توجه این مربی پرتغالی قرار گرفته بود. وی گفت: بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی بود که کی روش مرا برای تیم ملی ایران فراخواند اما مقامات ایرانی به او اطلاع دادند که من بازیکن عراقی هستم نه ایرانی.

ملی پوش سابق عراق در بخشی از صحبت‌هایش از ایجاد لیگ حرفه‌ای فوتبال در عراق انتقاد کرد و گفت: برای اجرای لیگ حرفه‌ای به کار طولانی نیاز داریم. راه اندازی لیگ حرفه‌ای از فصل آینده کار سختی است. سال‌ها زمان نیاز داریم. باید لیگ عراق را از همه لحاظ توسعه بدهیم.

انتهای پیام/

منبع