به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، میردولت موسوی عصر یکشنبه در نشست با فعالان صنعت سینما در اردبیل اظهار کرد: کلیه دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان صاحب کارت شناسایی متصل به پایانه‌های بانکی شده و از خدمات صندوق اعتباری هنر استفاده خواهند کرد. وی تصریح کرد: از این پس انجمن نیز یکی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، میردولت موسوی عصر یکشنبه در نشست با فعالان صنعت سینما در اردبیل اظهار کرد: کلیه دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان صاحب کارت شناسایی متصل به پایانه‌های بانکی شده و از خدمات صندوق اعتباری هنر استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از این پس انجمن نیز یکی از درگاه‌های معرفی هنرمندان برای اعطای تسهیلات صندوق اعتباری هنر است که با توجه به راه‌اندازی کانون دانش‌آموختگان در این انجمن امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به اعضا فراهم می‌آید.

رئیس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: این تفاهم‌نامه فرصتی برای فراهم کردن شرایط جذب و شکوفایی استعدادها، گسترش زمینه ایجاد اشتغال و تضمین خلق آثار فرهنگی و هنری، سینمایی، مطبوعاتی، تأمین رفاه اجتماعی و معیشتی است.

موسوی افزود: تمام فارغ‌التحصیلان دوره‌های جامع، تعاملی و تک درس انجمن سینمای جوان از ۴۰ سال گذشته تا به حال با ثبت‌نام در انجمن سینمای جوان و بارگذاری مدارک می‌توانند عضو این کانون شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از تأیید و پرداخت حق عضویت ۲ سالانه با دریافت کارت شناسایی متصل به پایانه بانکی در صورت داشتن تداوم فعالیت می‌توانند از تسهیلات این کانون استفاده کنند.

موسوی تسهیلات ارائه شده در صندوق هنر را بهره‌گیری از خدمات بیمه‌ای، تسهیلات بانکی، تخفیف ویژه در مسافرت‌ها و اسکان هتل‌ها در مناطق گردشگری مختلف، خرید کتاب و محصولات فرهنگی همچنین بلیط سینماها اعلام کرد و ادامه داد: شرط عضویت در صندوق هنر از طریق انجمن سینمای جوان ساخت حداقل سه فیلم کوتاه سه تا ۳۰ دقیقه‌ای است.

وی بیان کرد: افرادی که دانش‌آموخته انجمن سینمای جوان نیستند اما حداقل پنج فیلم کوتاه ساخته و فیلمساز حرفه‌ای فیلم کوتاه محسوب می‌شوند، می‌توانند در صورت تأیید کیفی آثارشان به عضویت صندوق هنر دربیایند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان اردبیل فرآیند عضویت را پنج مرحله بیان کرد و گفت: با ثبت‌نام در سایت انجمن سینمای جوان و بارگذاری مدارک به راحتی می‌توان تا ۳۰ آذرماه سال‌جاری از خدمات صندوق استفاده کرد.

موسوی آمادگی انجمن سینمای جوان استان را در حمایت از فیلمسازان استان در زمینه تولید فیلم کوتاه از کانال شورای پیچینگ یادآور شد و تصریح کرد: فیلمسازان اردبیلی از سراسر استان و فیلمسازان سراسر کشور در صورت داشتن فیلمنامه متناسب با ظرفیت‌های استان اردبیل با مراجعه به پرتال تولید در سایت انجمن نسبت به ثبت فیلمنامه خود اقدام کنند.

وی از راه‌اندازی سامانه آموزشی در انجمن سینمای جوان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر انجمن و ارائه مدارک شناسایی، از طریق سامانه آموزشی در سایت ثبت‌نام و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان استان اردبیل خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام برای دوره جامع فیلمسازی و عکاسی ۱۵ آبان ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای گذراندن آموزش‌های حرفه‌ای در رشته‌های جامع عکاسی، فیلمسازی، فیلمبرداری، فیلمنامه‌نویسی، نرم‌افزار، زیباشناسی تدوین و… به دفتر انجمن سینمای جوان استان اردبیل مراجعه کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر