به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، طیب امینی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس را اظهار کرد: مشکل آب شرب شهرستان نمین یکی از مشکلات جدی شهرستان نمین بود که در ماه‌های آتی با رفع این مشکلات شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، طیب امینی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس را اظهار کرد: مشکل آب شرب شهرستان نمین یکی از مشکلات جدی شهرستان نمین بود که در ماه‌های آتی با رفع این مشکلات شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال امید آفرینی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ پروژه بزرگ و کوچک با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان نمین افتتاح خواهد شد.

امینی با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده در دو سال اخیر در شهرستان نمین بی سابقه است، افزود: کمیته‌های تخصصی جهاد تبیین در شهرستان فعال شده اند و هر هفته گزارش از عملکرد خود به دبیرخانه ارسال می‌کنند.

وی بهره برداری طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس به جاده دسترسی روستاهای «تازه کند لقمان آباد» و «میرزارحیملو» را یادآور شد و بیان کرد: پروژه آبرسانی روستای «حور» با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای بریس افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس پروژه‌های شهرداری آبی بیگلو آماده افتتاح می‌باشند.

امینی اجرای فاضلاب شهری نمین را به عنوان یکی از مهمترین مطالبه مردم شهرستان نمین است با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان یادآور شد و افزود: پیمانکار جدیدی برای اجرای پروژه تعیین شده است که در صورت مساعد بودن هوا پروژه با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان نمین برای حمایت از گروه‌های جهادی آمادگی لازم را دارد، افزود: برای تسطیح راه بین مزارع روستای مرزی «فتح مقصود» از بسیج سازندگی درخواست همکاری کردیم که در صورت موافقت شاهد آغاز عملیات اجرایی تسطیح راه بین مزارع نیز خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نمین به رتبه اول شهرستان نمین در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: تعهد سال گذشته شهرستان نمین در ایجاد اشتغال یک هزار و ۵۵۰ نفر بود که با ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۳۰۰ نفر در نیمه اول سال جاری نیز ۶۴ درصد به تعهدات خود عمل کرده ایم.

امینی با بیان اینکه طرح هادی ۲۲ روستا در سطح شهرستان در حال اجرا است، اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات مناسب حتی به روستاهای دورافتاده و پرجمعیت توانستیم بسیاری از مشکلات این مناطق محروم را نیز مرتفع کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر