به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مشگین‌شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مردم ولایتمدار همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند که یکی از خواسته‌های به حق مردم از دولت سیزدهم بهبود معیشت خانوارها و اقتصاد جامعه است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مشگین‌شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مردم ولایتمدار همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند که یکی از خواسته‌های به حق مردم از دولت سیزدهم بهبود معیشت خانوارها و اقتصاد جامعه است.

وی با اشاره به انقلابی و ولایتمدار بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: رویکرد دولت گذشته بر مبنای تعامل با غرب و مذاکره در خصوص مسئله برجام بود ولی دولت سیزدهم با نگاهی انقلابی در صدد احقاق حقوق مردم، رشد اقتصادی کشور و معیشت مردم در تمامی مراحل است که امید است با برداشتن گام‌های مؤثر شاهد بهبود وضعیت باشیم.

خطیب جمعه مشگین شهر افزود: دولت سیزدهم با روحیه جهادی در طول ۳ ماه گذشته در عرصه واکسیناسیون عمومی با مدیریت جهادی گام‌های مثبتی برداشته و بدون استقراض از بانک مرکزی و عضویت در شانگهای و رفع گرانی‌ها و تورم گام برداشته است که این موارد کافی نیست و مردم انتظار دارند تمامی گره‌ها و مشکلات در بحث اقتصادی و معیشتی سامان یابد.

حجت‌الاسلام باوقار از ترویج روحیه ایثار و جهاد در بین اقشار مختلف جامعه اظهار امیدواری کرد و گفت: اقدامات و رشادت‌های بسیجیان عزیز در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت بود و انتظار می‌رود با ترویج اخلاق مداری و روحیه بسیجی در سطح جامعه شاهد افزایش خیرخواهی انسان‌ها نسبت به همدیگر باشیم.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور بیان کرد: این بازدیدها و سفرها از برکات مهم نظام مقدس محسوب می‌شود و از استاندار اردبیل انتظار می‌رود با پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، حق شهرستان‌ها را در خصوص مصوبات در اسرع وقت اعلام نمایند.

حجت‌الاسلام باوقار خواستار انتخاب و معرفی فرماندار انقلابی و ولایتمدار برای شهرستان مشگین شهر سد و افزود: امید است استاندار اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن به این خواسته به حق مردم ترتیب اثر بدهند و در خصوص وضعیت نامناسب آرد و نان نیز ورود جدی داشته باشند تا از گلایه‌مندی مردم در این حوزه کاسته شود.

انتهای پیام/

منبع