به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده میزبان فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال خواهد بود تا همچنان به رقابت خود با استقلال تهران در بالای جدول ادامه دهد و تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه نخست به کار گیرد. با این حال یحیی گل محمدی تصمیم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه هفته آینده میزبان فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال خواهد بود تا همچنان به رقابت خود با استقلال تهران در بالای جدول ادامه دهد و تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه نخست به کار گیرد.

با این حال یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تمرین تیمش را در فاصله سه روز مانده به این دیدار تعطیل کند تا شایعه درباره احتمال اعتصاب در جمع سرخپوشان قوت بگیرد.

جلسه فوری برای خالی کردن خشم

رضا درویش پس از تصدی پست مدیرعاملی باشگاه از یحیی گل محمدی خواست تا جلسه‌ای ویژه درباره آخرین وضعیت تیم داشته باشند. نشستی شبانه و دور از چشم اهالی رسانه که بیشترین زمان آن مربوط به مشکلات مالی بازیکنان بود. مدیرعامل پرسپولیس به گل محمدی اطمینان داد مشکل مالی بازیکنان را تا امروز رفع و رجوع می کند تا بتوانند با آرامش تعطیلات میان فصل را پشت سر بگذارند. درخواستی که گل محمدی به گوش بازیکنان تیم رساند و از آنها خواست تا با آرامش تمرینات خود را دنبال کنند.

«بمب» رختکن پرسپولیس فعلا خنثی شد/ خطر انفجار در کمین «درویش»!

تمرین ۱۵ دقیقه‌ای سبک برای جلوگیری از اعتصاب

بازیکنان پرسپولیس قبل و بعد از بازی با پدیده مشهد تصمیم به اعتصاب یک جلسه از تمرینات تیم داشتند اما صحبت‌های یحیی گل محمدی و افشین پیروانی باعث شد تا آنها رأی به تمرین کردن باشند. بازیکنان این تیم پس از دیدار با فجر سپاسی شیراز هم چنین قصدی داشتند اما حساسیت بازی با ذوب آهن اصفهان در جام حذفی سبب شد تا یحیی از آنها بخواهد برای دوری از ایجاد هرگونه حاشیه، تمرین سبکی داشته باشند. تمرینی کوتاه که با چند عکس همراه بود تا خیال هواداران را راحت کنند.

صحبت‌های استرس‌زا

بیژن ذوالفقار نسب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از حضور در این پست اعلام کرد باید طلب بازیکنان پرداخت شود تا با آرامش کار خود را دنبال کنند. صحبت‌های ذوالفقار نسب با بد عهدی مدیرعامل پرسپولیس همراه بود تا اعضای تیم از این موضوع به شدت گلایه کنند و خواستار رسیدگی سرمربی و مدیر تیم شدند.

«بمب» رختکن پرسپولیس فعلا خنثی شد/ خطر انفجار در کمین «درویش»!

یحیی یک تنه پیش رفت

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از برد سه بر صفر این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان منتظر تحقق وعده رضا درویش مبنی بر پرداخت بخش دوم قرارداد فصل جاری اعضای تیم بود اما مدیر تازه وارد پرسپولیس نتوانست تا عصر چهارشنبه هفته جاری پول بدهد تا اوضاع در پرسپولیس بحرانی‌تر از همیشه شود.

گل محمدی طبق عرف معمول برای تمرینات تیمش تصمیم گرفت تمرین سرخپوشان را یک روز پس از ریکاوری تعطیل کند تا آنها دچار آسیب دیدگی در چمن نا مرغوب ورزشگاه شهید کاظمی نشوند. او به بازیکنان خود قول داده است تمام مشکلات را تا حصول نتیجه دنبال می‌کند در غیر این صورت همراه آنها با انتشار هرگونه بیانیه اعتراضی خواهد بود.

«بمب» رختکن پرسپولیس فعلا خنثی شد/ خطر انفجار در کمین «درویش»!

پیغام مهم به رختکن

سرمربی و مدیر تیم به بازیکنان اعلام کردند فعلا دست به اعتصاب نزنند تا بهانه‌ای دست مخالفان و منتقدان خود ندهند. پیروانی و گل محمدی اعلام کرده‌اند مشکل را حل خواهند کرد در غیر این صورت خودشان زودتر از هر شخص دیگری وارد جدال با مدیریت جدید خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع