به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: امروز اینترنشنال و خبرنگارانش نقش عمرسعد و لشکریانش در عاشورای سال ۶۰ هجری را اجرا می‌کنند و پاسخ‌شان همان پاسخ همیشگی است که از گندم ری نخواهید خورد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: امروز اینترنشنال و خبرنگارانش نقش عمرسعد و لشکریانش در عاشورای سال ۶۰ هجری را اجرا می‌کنند و پاسخ‌شان همان پاسخ همیشگی است که از گندم ری نخواهید خورد.

وی با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که ایران قوی را محقق می‌سازد و تجربه موفق بسیج و حضور آن در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان داده که توانایی و مأموریت‌های بسیج به فراخور زمان بازسازی شده است.

امام جمعه موقت بیله سوار گفت: ولایتمداری، عمل صالح و پرهیزگاری، ایثار و مقاومت، مردمی بودن، اخلاص، پاسدار هویت ایرانی – سلامی بودن و امیدوار و امیدآفرین بودن از شاخص‌ها و ویژگی‌های تفکر بسیجی است که این قشر را در دنیا زبانزد و الگو قرار داده است.

فاضلی نیا تصریح کرد: در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر کشور نیز نقش بسیجیان سلحشور مثال زدنی بود، عمار وار توطئه‌ها و دسیسه‌های جنگ شناختی دشمنان را خنثی نموده و در کف میدان و در کنترل ناآرامی‌ها و تأمین نظم و امنیت عمومی در سراسر کشور در کنار سایر نیروهای مسلح وارد عرصه شده و با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب ثابت کردند.

وی با اشاره به صدور قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام سازمان ملل متحد افزود: علیرغم همکاری‌های صادقانه جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، صدور قطعنامه اخیر نشان می‌دهد که دولت‌های استکباری و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با دخالت‌های خود درصدد اعمال تحریم‌های ظالمانه بیشتری هستند و خبر آغاز فعالیت ۶۰ درصدی غنی سازی انرژی اتمی در سایت‌های فردو و نطنز پاسخ محکمی به این یاوه گویی‌های دولت‌های غربی و استکبار بود.

امام جمعه موقت بیله با اشاره به صبر و بصیرت مثال زدنی مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور و جدا کردن صف خود از فتنه گران بیان کرد: مسئولان ما از این به بعد رسالت سنگینی دارند و باید با تلاش جهادی و انقلابی خود در راستای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، تولیدی و … همت کنند.

فاضلی نیا با تشریح ابعاد مختلف توطئه‌های دشمنان در مقابله با ایران قوی گفت: دشمن درصدد هویت زدایی از انقلاب و نظام است و می‌خواهد پیروزی‌ها و امیدآفرینی‌های آن را برعکس جلوه دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر