مسئول پایگاه تجمیعی تزریق واکسن شهید فخری زاده اردبیل گفت: بسیجیان استان اردبیل در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت جهادی و شبانه روزی در مراکز تزریق واکسن کرونا فعالیت می کنند.

سرهنگ عسگر تختی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه پایگاه تجمیعی تزریق واکسن شهید فخری زاده اردبیل از دو هفته پیش در استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: بسیجیان استان در قالب تیم‌های پزشکی و پرستاری به صورت جهادی مشغول خدمت رسانی در این پایگاه می‌باشند.

وی تعداد کادر درمانی این پایگاه را ۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: تیم‌های تخصصی پزشکان و پرستاران با توجه به آموزش‌ها و مهارت‌های خود در بخش تزریق واکسن مشارکت و سایر افراد نیز در بخش‌های ثبت اطلاعات و صدور کارت واکسن کرونا فعالیت می‌کنند.

بسیجیان اردبیل جهادی و بی وقفه در واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند

مسئول پایگاه تجمیعی تزریق واکسن شهید فخری زاده اردبیل مشارکت خواهران و برادران بسیجی در این پایگاه را بر اساس اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: این پایگاه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت روزانه و حتی در روزهای تعطیل آماده پذیرش و تزریق سریع واکسن کرونا به شهروندان می‌باشد.

سرهنگ تختی با اشاره به اینکه تزریق واکسن بر اساس اعلام سنین ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد، افزود: هم اکنون به تمام افراد بالای ۵۰ سال در استان واکسن کرونا در مرحله اول تزریق می‌شود و چنان چه سایر شهروندان نیز با در دست داشتن کارت واکسن به این پایگاه مراجعه کنند دوز دوم آنها تزریق خواهد شد.

وی بیان کرد: روزانه به صورت میانگین یک هزار دوز واکسن کرونا در این پایگاه تزریق می‌شود و از تمام شهروندانی که بر اساس ستاد ملی ملی کرونا مجاز به دریافت واکسن کرونا شده اند تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر با در دست داشتن کارت ملی خود به مراکز بهداشت مراجعه نمایند.

بسیجیان اردبیل جهادی و بی وقفه در واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند

انتهای پیام/