به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه در مصلای امام خمینی اردبیل برگزار شد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به کشتار بی‌رحمانه زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع در غزه اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام رسمی سازمان‌های بین‌المللی بیش از هفت هزار نفر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه در مصلای امام خمینی اردبیل برگزار شد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به کشتار بی‌رحمانه زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع در غزه اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام رسمی سازمان‌های بین‌المللی بیش از هفت هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه در حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در هفته‌های اخیر به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسن باقری اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد کودکان مظلومی بودند که در اوج بی‌رحمی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ملت‌های آزادیخواه را داغدار کردند.

وی تصریح کرد: این یورش بی‌رحمانه نه تنها سفاهت و نادانی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد بلکه نمودی از جنایت مدعیان دموکراسی غرب است که هر روز شعارهای رنگین آنها گوش فلک را کر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مردم استان اردبیل در دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف امروز در مصلای اردبیل گرد هم آمدند تا در کنار برگزاری آئین بزرگداشت شهدای غزه، برای پیروزی و سربلندی امت اسلامی در این منطقه دعا کنند.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی باید دست از سکوت مرگبار خود در برابر جنایات آشکار رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی برداشته و از حق حیات ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده و حمایت کنند.

وی اضافه کرد: در حالی که هر روز شاهد حمایت آمریکا و اروپا از این رژیم کودک‌کش هستیم، بخش عظیمی از امت اسلامی همچنان تحرکی را در نشان دادن ید واحده از خود بروز نمی‌کنند و ضروری است تا امت اسلامی نیز در برابر این همه بی‌رحمی و شقاوت منسجم و متحد عمل کرده و از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم نصرت الهی شامل جبهه مقاومت و پیروزی آنها در این جهاد مقدس خواهد شد و باید مستکبران و ظالمان روزگار منتظر انتقام سخت از عملکرد غیرانسانی خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این تجمع عظیم که به همت مجموعه ایثارگران متحد استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان از جوامع جهانی و بین‌المللی خواستند تا در برابر طغیان‌گری و یاغی بودن رژیم صهیونیستی ایستاده و اجازه ندهند بیش از این خون انسان‌های بیگناه بر زمین بریزد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ظالمان و مستکبران» برای فرج امت اسلامی دعا کردند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر