جلیل قدیمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرشورتر از سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها در آستانه شروع سال تحصیلی با همراهی خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل در کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: در این پویش ملی که با هدف […]

جلیل قدیمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرشورتر از سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها در آستانه شروع سال تحصیلی با همراهی خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل در کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این پویش ملی که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود، کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری شده تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لوازم‌التحریر، البسه و سایر مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این جشن در مدارس استان نیز چهارم مهرماه برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان و اولیای آنها در این جشن یاریگر همنوعان خود باشند.

قدیمی شعار امسال جشن عاطفه‌ها را «آینده‌ساز باشیم» عنوان کرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه بعد از جمع‌بندی به همت مدیریت همان مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت شناسایی شده، تحویل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد تا برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت حمایت کمیته امداد و رفع نیازمندی آنها هزینه شود.

قدیمی اضافه کرد: ۱۶ هزار دانش‌آموز و ۷۵۰ دانشجو در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند که این دانش‌آموزان را در ابعاد مختلف تحصیلی، تربیتی و فرهنگی کمک می‌کنیم تا تحصیلی شایسته و آبرومند داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم جشن عاطفه‌ها امسال نیز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شده و در آستانه سال تحصیلی جدید تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر