به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار حمید هداوند گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت‌های منزل توأم با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با اقدامات پلیسی هویت اعضای اصلی این باند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار حمید هداوند گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت‌های منزل توأم با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی هویت اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیات‌های مختلف ۹ نفر دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت منزل و پلاک خودرو در استان‌های البرز، کرمانشاه، تهران بزرگ، لرستان و غرب استان تهران اعتراف کرده‌اند.

سردار هداوند عنوان کرد: در خصوص این پرونده سه مالخر در شهرهای تهران و فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل طلا و سکه، لوازم شخصی شامل موبایل و ساعت‌های گران قیمت، لوازم خانگی و پلاک خودروهای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: با تلاش همکاران بنده تاکنون ۵۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده‌اند که ارزش ریالی اموال به سرقت رفته از آنها حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل و هنگام ترک منزل از نگهداری هرگونه وجه نقد، اشیای قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر