به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید. اتفاقات عجیب مسابقه از آنجا شروع شد که هواداران نفت با پرتاب یک سلاح سرد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

اتفاقات عجیب مسابقه از آنجا شروع شد که هواداران نفت با پرتاب یک سلاح سرد به زمین، مسابقه را به حاشیه کشاندند.

باشگاه نساجی ابتدا با انتشار تصویر یک چاقوی بزرگ مدعی شد که هواداران نفت این چاقو را به سمت بازیکنان نساجی در زمین پرتاب کرده‌اند.

باشگاه نفت مسجد سلیمان سپس با انتشار بیانیه‌ای به این ادعای نساجی واکنش نشان داد و پرتاب هرگونه شی به داخل زمین را منکر شد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

«هواداران محترم و با اخلاق نفت به هیچ عنوان اقدام به پرتاب شی درون زمین نداشتند و نکته جالب این است که باشگاه نساجی در ابتدا اقدام به نشر یک خبر کذب با عکس چاقویی که در گوگل جستجو کرده‌اند، می‌کند و بعد از بازی عکس چاقو تغییر کرده و عکس یک تیزبر را به عنوان شی پرتاب شده به درون زمین منتشر می‌کنند؛ در همین‌جا کاملاً مشخص است که این باشگاه دست به فرافکنی زده است تا شأن هواداران پرشور تیم نفت را زیر سوال ببرند. دوم اینکه از نظر ما این احتمال وجود دارد که تیزبر متعلق به یکی از عوامل تیم نساجی بوده است.»

اما این پایان کار نبود و در نهایت باشگاه نساجی صبح امروز فیلمی را منتشر کرد که در آن پرتاب یک شی به داخل زمین را نشان می‌دهد و بازیکن نساجی آن را از روی چمن بر می‌دارد و به مدیران باشگاه تحویل می‌دهد.

باشگاه نساجی فیلم پرتاب سلاح سرد را منتشر کرد!

باشگاه نساجی فیلم پرتاب سلاح سرد را منتشر کرد!

درگیری رسانه‌ای دو باشگاه بر سر این موضوع احتمالاً در همینجا به پایان نخواهد رسید اما باید دید ناظر مسابقه چه چیزی را در گزارش خود به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی منعکس می‌کند. بدون شک در صورت قطعی بودن پرتاب تیزبر به زمین از سوی هواداران نفت و باتوجه به خطر جدی آن برای سلامتی بازیکنان عواقب سختی در انتظار میزبان این مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر