محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص جدایی بازیکنان عراقی از این تیم جنوبی اظهار داشت: پس از پایان بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر بازیکنان عراقی درخواست جدایی از تیم را دادند. ابتدا عباس قاسم مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت […]

محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص جدایی بازیکنان عراقی از این تیم جنوبی اظهار داشت: پس از پایان بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر بازیکنان عراقی درخواست جدایی از تیم را دادند. ابتدا عباس قاسم مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت درخواست جدایی داد. پس از صحبت و توافق با این بازیکن بر سر پرداختی‌ها با جدایی او موافقت شد تا او به کشورش عراق باز گردد. بعد از عباس قاسم، فهد طالب دروازه‌بان تیم درخواست جدایی داد که هنوز با او بر سر پرداختی‌ها به توافق نرسیده‌ایم.

وی افزود: با بررسی در خواست او در جلسه هیأت مدیره توافق لازم را با او هم خواهیم داشت تا این بازیکن هم از میان ما جدا شود. بعید میدانم در خصوص جدایی این بازیکن مخالفتی وجود داشته باشد چرا که برای رفتن آنها از تیم مشکلی نداریم. با رفتن آنها کمیته فنی باید بررسی‌های لازم را داشته باشد تا جایگزین‌های خوبی را برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر