امید نسیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: با آغاز بارش‌ها از شب گذشته در نقاط مختلف استان اردبیل از صبح امروز ۱۳ دی ماه بر شدت بارش‌ها افزوده شده و هم‌اکنون با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه […]

امید نسیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: با آغاز بارش‌ها از شب گذشته در نقاط مختلف استان اردبیل از صبح امروز ۱۳ دی ماه بر شدت بارش‌ها افزوده شده و هم‌اکنون با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش خفیف تا کولاک برف را داریم.

وی با اشاره به ترافیک و تردد روان در جاده‌های اردبیل گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و ترافیک در این محورها روان گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای ارتباطی استان آسمانی تمام ابری است و در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش برف گزارش شده است.

به گفته وی به دنبال بارش برف در استان محور خلخال-پونل در حوزه استحفاظی گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

این مسئول همچنین به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌های استان تاکید و عنوان کرد: به هم وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع