به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشکده علوم تربیتی، روانشناسی و گروه‌های آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به وجود اتاق‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف و ارتباط همیشگی با دانشگاه و حوزه‌های علمی، از دانشگاه‌ها خواست تا برای مدیریت جامعه راهکار ارائه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشکده علوم تربیتی، روانشناسی و گروه‌های آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به وجود اتاق‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف و ارتباط همیشگی با دانشگاه و حوزه‌های علمی، از دانشگاه‌ها خواست تا برای مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند.

وی با با تأکید بر اثرگذاری اساتید دانشگاه در تصمیم‌سازی‌های استان تصریح کرد: اتاق‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف وجود داشته و همواره با دانشگاه و حوزه‌های علمی ارتباط داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه نخبگان باید در جامعه مؤثر واقع شوند، گفت: افزایش حوزه اثر اساتید سبب افزایش سطح نخبگی بوده و این نشست‌ها با هدف سوق دادن افکار خواص از طریق دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر به سمت هدایت جامعه برگزار می‌شود.

قاسمیان با اشاره به اینکه احساس مسئولیت اولین اصل در پیشرفت است، افزود: باید با برنامه‌ریزی در زمینه مشارکت و حضور کمی و کیفی مردم در انتخابات، در کلیات انتخابات، شیوه‌های رقابت، نحوه ورود مردم و کاندیداها ایفای نقش شود.

اثرگذاری مشارکت در انتخابات در سرعت پیشرفت کشور

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه مردم باید از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطالبه‌گری کنند، خاطرنشان کرد: عدم مشارکت در انتخابات هیچ نفعی برای کسی ندارد و عدم مشارکت سبب کاهش سرعت پیشرفت کشور خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مطالبه‌گری باید در چهار سطح مطالبه‌گری مردم از مسئولان، مطالبه‌گری مسئولان از مردم، مطالبه‌گری مردم از مردم و مطالبه‌گری مسئولان از مسئولان اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید برای مدیریت جامعه راهکار ارائه دهند، بیان کرد: در زمینه مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند کمک و همراهی دانشگاه‌ها هستیم و با توجه به ارزش افزوده بالای تولید محتوا، از ایده‌های اساتید در حوزه تولید محتوا و اثرگذاری در جامعه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر