به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ سید حجت فتاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۳۲ دستگاه خودرو شوتی طی یک هفته در راستای اجرای طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای شوتی و هنجارشکن در اردبیل به پارکینگ منتقل شد. وی با بیان اینکه این طرح در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ سید حجت فتاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۳۲ دستگاه خودرو شوتی طی یک هفته در راستای اجرای طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای شوتی و هنجارشکن در اردبیل به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردم اجرایی می‌شود، افزود: رانندگان به جهت اقدام مجرمانه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام از بابت سنجش سلامت روحی و روانی نیز به پزشکی قانونی معرفی شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: پلیس در تداوم طرح‌های قبلی طرح ضربتی برخورد، خودروهای شوتی شامل خودروهای فاقد پلاک، تغییر وضعیت ارتفاع خودرو، دستکاری در پلاک انتظامی، صدای ناهنجار اگزوز خودرو، را به مرحله اجرا گذاشته است.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه آرامش، آسایش و آسودگی خیال مردم شریف استان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد با بهره‌گیری از خودرو با انجام حرکات مخاطره‌آمیز از این خط قرمز تخطی نماید با برخورد سلبی و قهری پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر