آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با پرفشار سطح زمین از منطقه البرز مرکزی است. وی بیان کرد: با […]

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با پرفشار سطح زمین از منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیت محلی و نقطه‌ای این سامانه از یکشنبه عصر تا چهارشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید و لحظه‌ای، گردوخاک، در پاره‌ای نقاط به ویژه ارتفاعات رگبار و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز متذکر شد: احتمال آب‌گرفتگی موقت معابر، اختلال در تردد، سیلابی شدن رود خانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش و رانش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان به دلیل وزش باد شدید و لحظه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر