به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نمین اظهار کرد: تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی از برنامه‌های پیشرفت نمین است. وی با بیان اینکه برنامه پیشرفت استان برای هر یک از شهرستان‌ها با هدف تکمیل پروژه‌های ضروری و توجه به ظرفیت‌های آن تدوین شده، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نمین اظهار کرد: تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی از برنامه‌های پیشرفت نمین است.

وی با بیان اینکه برنامه پیشرفت استان برای هر یک از شهرستان‌ها با هدف تکمیل پروژه‌های ضروری و توجه به ظرفیت‌های آن تدوین شده، تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی در نمین را نیز در همین راستا ضروری دانست.

استاندار اردبیل تلاش برای تأمین آب برای صنعت و گلخانه‌ها، تکمیل و راه‌اندازی بیش از ۱۴ طرح نیمه‌تمام صنعتی، توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گردشگری ورزشی را از برنامه‌های اولویت‌دار این شهرستان در سال‌جاری اعلام کرد.

عاملی افزود: اجرای سد عنبران، تقاطع غیرهمسطح نمین، راه گردشگری نمینفندقلو و تسریع در تونل کنار گذر حیران از دیگر پروژه‌های لحاظ شده در برنامه پیشرفت نمین است.

وی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی در نمین توسعه گشت گیاهان دارویی، ارتقا دانش فنی بهره‌برداران کشاورزی و امکان‌سنجی و کشت باغات میوه‌های دارای ارزش صادراتی را از جمله برنامه‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

عاملی هماهنگی بین مسئولان شهرستانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای احصا پروژه‌های ضروری و تسریع در اجرای آن ضروری دانست.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: چنانچه تکمیل پروژه‌هایی برای رفع نیاز مردم ضروری باشد برای جذب اعتبارات ملی نیز اقدام و پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع