به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان شامگاه سه‌شنبه در نشست با بخشداران استان اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای شاخص‌های پیشرفت استان اردبیل، حفظ وحدت و همگرایی بین مسئولان و نمایندگان دارای اهمیت بوده و این رویه باید استمرار یابد. وی تصریح کرد: مجمع مشورتی پیشکسوتان فعال استان اردبیل باید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان شامگاه سه‌شنبه در نشست با بخشداران استان اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای شاخص‌های پیشرفت استان اردبیل، حفظ وحدت و همگرایی بین مسئولان و نمایندگان دارای اهمیت بوده و این رویه باید استمرار یابد.

وی تصریح کرد: مجمع مشورتی پیشکسوتان فعال استان اردبیل باید تشکیل شده و با همگرایی در راستای تحقق منافع استان فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منابع اعتباری و تصمیم‌گیری‌های کلان ملی در راستای پیشرفت استان ضروری بوده و اتحاد و همدلی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها دارای اهمیت است.

قاسمیان با اشاره به افزایش ۳۶۰ درصدی برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی اعم از جشنواره‌ها و کنگره بزرگداشت شهدا در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در استان اردبیل افزود: استمرار برنامه‌های فرهنگی از سوی بخشداران مورد تاکید است.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: بخشداران با احصا و فهرست‌بندی فرصت‌ها و ارزش‌های نهفته بخش خود، در راستای زمینه‌سازی برای بهره‌مندی از آن تلاش کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر