سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جوی نسبتاً پایدار تا روزهای پایانی هفته جاری در غالب مناطق استان است. وی افزود: بر این اساس آسمان استان در غالب ساعات صاف […]

سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جوی نسبتاً پایدار تا روزهای پایانی هفته جاری در غالب مناطق استان است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان در غالب ساعات صاف تا قسمتی ابری توأم با وزش باد گاهی تند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از ثبات دمای هوا در ۴۸ ساعته آینده خبر داد و گفت: دما در روزهای شنبه و یکشنبه تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت نسبی بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه در هفته جاری هوای تابستانه ای در اکثر نواحی استان حاکم خواهد شد بیان کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو و نیز شرایط فصلی و محلی در برخی نواحی مرکزی و جنوبی استان طی ساعات بعد از ظهر شاهد رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران احتمال می‌رود.

وی به در ادامه به توصیف کمینه و بیشینه دمای ثبت شده در مناطق مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان در شهرستان گرمی با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و خنک‌ترین نقطه با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در شهرستان‌های خلخال و نیر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع