سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی پنج روز آینده در غالب مناطق استان است. وی آسمان استان را تا روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه […]

سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی پنج روز آینده در غالب مناطق استان است.

وی آسمان استان را تا روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و افزود: از امروز تا ظهر پنجشنبه با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی در نواحی مرکزی و جنوبی استان بر دمای هوا به صورت محسوسی افزوده خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از وزش باد جنوبی در برخی از مناطق با سرعت تند تا نسبتاً شدید خبر داد و گفت: از عصر پنجشنبه با شمالی شدن جریانات شاهد وزش باد خزری و کاهش نسبی دمای هوا در استان خواهیم بود.

محمدی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه با تقویت جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد بیان کرد: در نوار شرقی استان احتمال رخداد مه و بارش خفیف باران ریزه نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه به کمینه و بیشینه دمای رخداده در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: بیش‌ترین دما در شهرستان بیله سوار با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دما در فرودگاه اردبیل با دمای صفر درجه سانتی گراد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

منبع