به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، در هفته منتهی به ۶ نوامبر، بازار پلی اتیلن سنگین آسیایی به دلیل حجم کم مذاکرات تا حد زیادی با ثبات بود. به گفته منابع، صادرکنندگان آسیایی در بحبوحه افزایش نرخ بهره و تورم دو رقمی شدید، تحت تاثیر بحران هزینه زندگی در بازارهای پایانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، در هفته منتهی به ۶ نوامبر، بازار پلی اتیلن سنگین آسیایی به دلیل حجم کم مذاکرات تا حد زیادی با ثبات بود.

به گفته منابع، صادرکنندگان آسیایی در بحبوحه افزایش نرخ بهره و تورم دو رقمی شدید، تحت تاثیر بحران هزینه زندگی در بازارهای پایانی اروپا و ایالات متحده قرار گرفتند که این امر باعث کاهش نرخ‌ تولید مبدل‌ها شد.

معامله گران بدون هیچ نشانه واضحی از تغییر شرایط اقتصادی در سه ماهه اول سال آینده، برای ادامه کاهش تقاضا آماده شده بودند و با پایین نگه داشتن سطح موجودی خود به دنبال کمک به بهبود جریان نقدی کسب و کار خود بودند.

به گفته منابع در هند، تقاضا به دلیل عرضه کم و سطح موجودی پایین، افزایش یافته است.

در تاریخ ۶ دسامبر، قیمت پلی اتیلن سنگین گریدفیلم CFR آسیای جنوبی با افزایش ۵ دلار در هفته به ۱۰۰۰ دلار تن رسید.

شرکت بانکوک پلی اتیلن تایلند، قصد دارد یکی از دو خط پلی اتیلن با چگالی بالا خود را در Map Ta Phut در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ برای دو هفته تعمیر و نگهداری، متوقف کند. به گفته این منبع، خط تولید با ظرفیت ۳۲۰۰۰۰ تن در سال بسته خواهد شد، در حالی که خط دیگر با ظرفیت ۵۲۰۰۰۰ تن در سال به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار