فرهاد سبحانی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در […]

فرهاد سبحانی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از ۱۳۲ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، اجرا شده است افزود: پروژه‌های به بهره برداری رسیده با قیر اختصاصی از محل «بند ز تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹» و مشارکت دهیاری‌ها در روستاهای استان به پایان رسیده و در طول هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حوزه بازسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی نیز ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده است و از مجموع ۳ هزار مسکن محرومین نیز تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد پایان کار دریافت کرده و به مرحله افتتاح رسیده است.

سبحانی با بیان اینکه از محل اعتبارات حوادث نیز ۲ هزار و ۹۰ واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال بازسازی شده است افزود: تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در سال جاری توسط این نهاد انقلابی بازسازی شده اند.

وی یادآور شد: در سال جاری تهیه طرح هادی و بازنگری ۴۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع