به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بعدازظهر شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و ادارات استان در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد. بر این اساس، میلاد آتشگاهی‌پور با ۵۸ رأی، حبیب احمدی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بعدازظهر شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌ها و ادارات استان در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

بر این اساس، میلاد آتشگاهی‌پور با ۵۸ رأی، حبیب احمدی با ۵۷ رأی، نقی قبایی با ۵۲ رأی، سیدخلیل حسینی با ۴۷ رأی، رسول حاجی‌زاده با ۳۳ رأی، صادق نباتی مقدم با ۲۸ رأی و محمد الماسی با ۲۶ رأی به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل انتخاب شدند.

همچنین غلام‌رضا گوزلی با ۲۴ رأی و اکبر غاربی با کسب ۱۷ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت رئیسه و جابر عبداللهی با ۴۴ رأی به‌عنوان بازرس و مریم خروشی با کسب ۴۵ رأی به‌عنوان خزانه‌دار از سوی اعضا انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اردبیل انتخاب شدند

در این جلسه همچنین استاندار اردبیل به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل و مسئول روابط عمومی استانداری به‌عنوان دبیر شورا عضو ثابت هیئت رئیسه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان شورایی حرفه ای- تخصصی است که با ریاست استاندار و دبیری رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به وظایف خود عمل می‌کند که حوزه فعالیت آن منحصر به روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استانی و فرمانداری‌های استان است.

دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های سطح استان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها، برنامه و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و بین المللی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی ارتقا جایگاه روابط عمومی در سازمان، شناسایی نیروهای کارآمد جهت پذیرش مسئولیت روابط عمومی در استان و تدوین چهارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع رسانی، نظرسنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات با تاکید بر شیوه‌های نوین از اهداف و وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر