امام جمعه بیله‌سوار گفت: شایسته است اعضای شورای شهر بیله‌سوار به دور از سلایق سیاسی و شخصی در برطرف‌سازی مشکلات و مسائل شهری تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با تشریح ابعاد مختلف تقوا، اظهار کرد: آخرت خود را به دنیای مردم نفروشید. چرا که رعایت همین مورد برای سعادت انسان کافی است.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به آیت الله رئیسی با محوریت توجه به مردم، مستضعفین و معیشت مردم حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری در این مورد است که باید در رأس اولویت‌های دولت جدید قرار گیرد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ، وزرا و سایر مسئولین کلان کشوری باید دارای خصیصه «مردمی بودن و شایسته سالاری» باشد و اگر تنها این مورد در کابینه آیت الله رئیسی رعایت گردد، جمهوری اسلامی در ریل توسعه خود قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام عزیزی ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر بیله سوار گفت: از آنان انتظار می‌رود با کنار گذاشتن سلایق سیاسی و شخصی در مرتفع کردن مسائل و مشکلات شهری تسریع کنند چرا که شهرستان مرزی بیله سوار به تعبیری پیشانی نظام است و این وضعیت کنونی شایسته این خطه مرزی نیست.

وی در پایان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای مراسم عزاداری تاکید کرد.

انتهای پیام/