علی نوبخت در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی آبی و دیم این استان در سامانه به ثبت رسید. وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳۹ قرارداد کشاورزی در قالب پنج هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی […]

علی نوبخت در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی آبی و دیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳۹ قرارداد کشاورزی در قالب پنج هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی آبی و دیم اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، گفت: هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می‌تواند در این طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: کشاورزان استان اردبیل با ثبت‌نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی، از ۲۰ درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در مورد هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی افزود: در این طرح به ازای تحویل هر تن محصول به مراکز خرید تضمینی، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می‌یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: کشاورزان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به آدرس gtc.ir اپلیکیشن کشت قراردادی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کرده و در سامانه ثبت‌نام کرده تا از مزایای آن برخوردار شوند و در صورت لزوم می‌توانند به منظور کسب اطلاعات لازم از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۲۳۳۲۰۰ با کارشناس اداره کل غله استان اقدام کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر