به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، افروز صفاری فر عصر دوشنبه در برگزاری طرح محلات کم برخوردار در سطح استان اظهار کرد: خوشبختانه استان اردبیل روند بسیار خوبی در رسیدگی به مشکلات ولی نعمتان دارد و ۱۵۰ مورد تاکنون در این محلات بررسی و رسیدگی شده است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، افروز صفاری فر عصر دوشنبه در برگزاری طرح محلات کم برخوردار در سطح استان اظهار کرد: خوشبختانه استان اردبیل روند بسیار خوبی در رسیدگی به مشکلات ولی نعمتان دارد و ۱۵۰ مورد تاکنون در این محلات بررسی و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در محلات هدف از جمله برنامه‌های سازمان بهزیستی است، گفت: از مهر ماه سال‌جاری در تمامی استان‌ها این برنامه در حال اجرا است که در هر استانی ۳ روز برنامه نشست صمیمی با مددجویان در مناطق محروم آن شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در این نشست‌ها ضمن شناسایی نیازها و مشکلات مددجویان تلاش می‌شود از تمامی ظرفیت‌های استانی، بنیادها، نهادهای حمایتی که می‌توانند به نوعی کمک حال بهزیستی باشند استفاده می‌شود.

صفاری‌فر ادامه داد: در این برنامه تلاش شده به جای اینکه فرد نیازمند مراجعه به سازمان داشته باشد مدیران و مسئولین مستقیماً در یک فضای صمیمی و چهره به چهره به نیازها، مسائل و مشکلات آنها با همکاری و حمایت سایر دستگاه‌های یاری‌رسان، رسیدگی کرده و در جهت رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، برنامه نشست صمیمی در محلات کم برخوردار شهرستان اردبیل با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی، مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیرکل، معاونین تخصصی و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و همچنین مدیر و رئیس مرکز تأمین توسعه شهید صبوری شهرستان در مسجد امام رضای محله وحدت اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر