سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار در غالب مناطق استان اردبیل پایدار بوده و دمای هوا در سطح استان نسبت به دیروز ۳ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد. وی از گذر […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار در غالب مناطق استان اردبیل پایدار بوده و دمای هوا در سطح استان نسبت به دیروز ۳ تا ۴ درجه افزایش می‌یابد.

وی از گذر امواج بارشی در ساعات بعد از ظهر و عصر از استان خبر داد و افزود: در این مدت شرایط فصلی و محلی طی ساعات بعدازظهر و عصر در مناطق مرکزی و شمالی استان ناپایدار شده و ضمن وزش باد، شاهد افزایش ابر در بخش‌هایی از این مناطق بارش پراکنده نیز خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از فردا تا اواسط هفته آینده با حاکمیت هوای گرم به ویژه در اواسط روز، آسمانی غالباً صاف در سطح استان پیش بینی می‌شود.

محمدی به افزایش قابل توجه دمای هوا در هفته آینده در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اوج گرما در مناطق مختلف استان طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در هفته آینده در نوار شرقی و مناطق مرکزی استان در طول شب‌ها و ساعات اولیه صبح به سبب وزش باد خزری هوای خنک بهاری همچنان تداوم دارد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به توصیف کمینه و بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و افزود: گرم‌ترین مناطق استان در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با دمای ۱۹ درجه بالای صفر و خنک‌ترین منطقه در استان نیز در شهرستان خلخال با ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است

انتهای پیام/

منبع