رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با تجمع سراسری فردا بعد از نماز جمعه انزجار خود را از گروه‌های تروریستی و حامیان آنها فریاد خواهند زد.

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: حادثه شاهچراغ در شیراز بار دیگر ماهیت گروه‌های ضدانسانی و تروریستی را روشن کرد تا انسان‌های آزادیخواه به مسلک و مرام شیاطین روزگار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پی ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز نه تنها زنان و مردان بیگناه بلکه کودکان و خردسالان مورد هجمه و حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند که نشان می‌دهد تروریست‌های تکفیری و ضدبشری تمام حقوق انسانی را زیرپا گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل وحشیگری‌های داعش را مصداقی روشن از جاهلیت عصر معاصر اعلام کرد و گفت: ما امروز قدر سرداران شهید همچون حاج قاسم سلیمانی را می‌دانیم چرا که با تمام توان سعی کرد تا جلوی نفوذ تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به خاک کشورمان بگیرد.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: اهالی مؤمن و متدین اردبیل فردا بعد از نماز عبادی _ سیاسی جمعه به خیابان‌ها می‌آیند تا باردیگر با بصیرت و هوشمندی تمام انزجار قلبی خود را از گروه‌های ضدبشری داعشی و تکفیری اعلام کرده و مرز اعتراض را از آشوب و جنایت مشخص کنند.

انتهای پیام/