به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین، روشنگری و با هدف آشناسازی نسل نوجوان با ماهیت رژیم اشغالگر قدس، باید جریان محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم در طول سال و به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار کرد: در راستای جهاد تبیین، روشنگری و با هدف آشناسازی نسل نوجوان با ماهیت رژیم اشغالگر قدس، باید جریان محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم در طول سال و به صورت مستمر در مدارس انجام شود.

وی با اشاره به اهداف و پیام انقلاب و تلاش برای ارسال آن به جهان تصریح کرد: در این راستا دانش‌آموزان ما نقش بسیار بزرگی داشته و با سعی و تلاش آنها شاهد افول جهانی قدرت‌های استکباری خواهیم بود.

رییس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: در این هفته برنامه‌های خیلی خوبی در مدارس برگزار شد و لازم است برای استمرار این فعالیت‌ها و برگزاری جلسات مربوطه از ظرفیت کارشناسان و روحانیان مبرز استان استفاده شود.

صفری با اشاره به برخی از موفقیت‌های آموزش و پرورش استان افزود: ارتقای هشت رتبه استان در نمرات نهایی پایه دوازدهم در سطح کشور، افزایش سرانه فضای ورزشی استان با بهره‌برداری از ۵۰ هزار متر مربع سالن و چمن مصنوعی، تبدیل آموزش و پرورش استان به کارگاه مدرسه‌سازی با ۳۷۵ پروژه در دست اجرا و… از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان تلاش شبانه‌روزی دشمنان ایران و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن با شکست در جنگ سخت به سراغ جنگ نرم رفته و امروز مدارس ما را آماج حملات رسانه‌ای خود قرار داده و تلاش برای نفوذ به اذهان دانش‌آموزان و فرهنگیان را سرلوحه فعالیت‌های مذبوحانه خود قرار داده است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی استان در همراهی آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مختلف بی‌نظیر و ستودنی است.

وی بیان کرد: در این بین جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار رفیع بوده و امروز اصلی‌ترین کانون دفاع از نظام و انقلاب در سپاه معظم واقع شده و هماهنگی مطلوبی بین ۲ دستگاه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: بهترین ظرفیت برای جهاد تبیین و کارگاه تربیتی، مراسم آغازین مدارس است که در هفته بسیج دانش‌آموزی این مراسم در تمامی مدارس به شکل ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله ۱۳ آبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هماهنگی لازم برای اجرای برنامه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر