به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف عباس‌پور عصر پنجشنبه در جریان برگزاری اولین رویداد فناورانه بخش صنعت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این رویداد ۱۲۰ شرکت‌کننده ایده‌های نو، خلاقانه و فناورانه خود را با محوریت بخش صنعت و تولید به نمایش گذاشتند تا از بین آنها تیم‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف عباس‌پور عصر پنجشنبه در جریان برگزاری اولین رویداد فناورانه بخش صنعت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این رویداد ۱۲۰ شرکت‌کننده ایده‌های نو، خلاقانه و فناورانه خود را با محوریت بخش صنعت و تولید به نمایش گذاشتند تا از بین آنها تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شوند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در مدت ۲ روز سعی کردند تا رقابت سالمی را انجام دهند که عمده طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده نیز در حوزه الکترونیکی، رباتیک، فناوری‌های جدید در صنعت خودرو و صنایع دانش‌بنیان بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ما سعی کردیم با همکاری واحدهای صنعتی و ارتباط مؤثری که با دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، از ظرفیت‌های به وجود آمده، استفاده کنیم تا جذب سرمایه‌گذاران برای طرح‌های نوآورانه و خلاقانه را شاهد باشیم.

عباس‌پور افزود: در کنار بهره‌گیری از توان ۵۰ ایده نوآورانه در این بخش و همراهی ۴۵ تیم تخصصی در این حوزه، سعی شد تا در پایان این رویداد چهار تفاهمنامه نیز بین دانشگاه و مراکز علمی و صنعتی به امضا برسد تا ما شرایط متفاوتی را در ارائه خدمات نوین و فناورانه در این بخش شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا بر اساس راهبردهای دولت مردمی در تحقق اهداف نظام علمی، فناوری و نوآوری به ویژه تقویت پارک‌ها و مراکز رشد حرکت‌های مؤثری را انجام داده و بستر حمایت از کارآفرینان، صنعتگران و فعالان این عرصه را به وجود آوریم.

عباس‌پور اضافه کرد: در سالی که مزین به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» است، سعی ما بر این است تا همچنان طرح‌های مؤثر در این بخش مورد حمایت قرار گرفته و از طریق صندوق شکوفایی و نوآوری این طرح‌ها مورد پشتیبانی مالی نیز قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در پایان این رویداد از تیم‌ها و نفرات برتر اولین رویداد فناورانه در بخش صنعت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر