یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تلاش همه‌جانبه برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور برنامه ۵ ساله برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان اردبیل تدوین و تمهیدات لازم در این راستا به عمل آمده است. […]

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تلاش همه‌جانبه برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور برنامه ۵ ساله برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان اردبیل تدوین و تمهیدات لازم در این راستا به عمل آمده است.

وی بیان کرد: احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۵۳ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و در این ارتباط برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده تا بتوانیم واحدهای راکد را تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردانده و شاهد تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی برای ۴۰ هزار نفر در استان اردبیل با تدوین برنامه ۵ ساله در دستور کار قرار گرفته و یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم توجه شناسایی و احصای واحدهای راکد و فعال در استان است که درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده در این زمینه به خوبی عمل کرده و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

عبداللهی تصریح کرد: تا پایان امسال تمامی واحدهای راکد قابل احیا به عرصه تولید و صنعت بازمی‌گردند که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده تا بتوانیم با ارائه راهکارهای اساسی و مهم نسبت به توسعه زمینه اشتغال و نیز کاهش نرخ بیکاری که در استان بالای ۱۵ درصد است نقشه راه اشتغال را تا سه سال آینده تدوین کنیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت شغلی ۴۰ هزار نفر در استان مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه تسهیلات ۲۸۸ میلیارد تومانی برای هشت طرح دانش بنیان در حال اجرا با اشتغال‌زایی برای ۶۸۰ نفر در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار