مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا حوالی ظهر فردا ضمن تداوم ناپایداری شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان ابری بوده است. وی افزود: طی امشب تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی، نواحی […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنان تا حوالی ظهر فردا ضمن تداوم ناپایداری شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان ابری بوده است.

وی افزود: طی امشب تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی، نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوه‌های باغرو بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه به دلیل مه آلود بودن و لغزندگی جاده در مسیرهای خلخال به اسالم و گردنه حیران، رعایت موارد ایمنی توصیه می‌شود، گفت: از ظهر فردا در اغلب مناطق استان به تدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد شد.

کوهی ادامه داد: البته به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، همچنان طی سه روز آینده در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای نسبتاً سردی با کمینه دمای ۱ تا ۴ درجه سلسیوس زیر صفر در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و ضمن وزش باد جنوبی دمای هوا در طول روزها به طور نسبی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر