به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جواد انصاری صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص اجرای طرح پیاده راه «پیرعبدالملک» تا «تازه میدان» اظهار کرد: اجرای پیاده راه «پیرعبدالملک» جزو مصوبات شورای ترافیک استان در راستای کاهش ترافیک در شهر اردبیل است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جواد انصاری صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص اجرای طرح پیاده راه «پیرعبدالملک» تا «تازه میدان» اظهار کرد: اجرای پیاده راه «پیرعبدالملک» جزو مصوبات شورای ترافیک استان در راستای کاهش ترافیک در شهر اردبیل است.

وی افزود: اعتبار برای احداث پیاده راه پیرعبدالملک تا چهارراه امام حسین (ع) در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مصوب شده است که اجرای آن امروز در این جلسه مطرح و بررسی شد.

رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ مطالعات مکان یابی چندین پیاده راه در شهر اردبیل توسط مشاورین برتر انجام شده بود که پیاده راه عالی قاپو بعنوان اولین پیاده راه در اردبیل در دور پنجم اجرا شد.

انصاری ادامه داد: پیاده راه پیرعبدالملک نیز در بودجه ۱۴۰۲ مصوب شده وچندین پیاده راه دیگر نیز از جمله پیاده راه بازار تا عالی قاپو، پیاده راه امام حسین (ع) تا بازار، آزادگان و فلسطین در برنامه های آتی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسه صرفاً هم اندیشی جهت بهتر اجرا شدن این طرح است، گفت: لازم است این طرح در کمیسیون فنی و عمرانی، کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شهری و مرکز پژوهش شورای شهر بررسی شود تا شاهد اجرای طرحی موفق در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر